Έξι αλλαγές που η οδοντιατρική ομάδα θα ήθελε να δει τον οδοντίατρο να εφαρμόζει από τη νέα χρονιά!

Σε πολλά άρθρα τονίζεται η σημασία της οδοντιατρικής ομάδας και της σωστής επιλογής συνεργατών για την επιτυχημένη πορεία του οδοντιατρείου. Με αφορμή τη νέα χρονιά, όπου οι περισσότεροι από εμάς θέτουν στόχους και νέες προτεραιότητες για να βελτιωθούν στην επαγγελματική τους ζωή και όχι μόνο, σας παρουσιάζουμε έξι νέες τάσεις που μπορείτε να υιοθετήσετε κατά την επικοινωνία με τους συνεργάτες σας στο ιατρείο, οι οποίες μπορούν να βελτιώσουν το κλίμα μεταξύ των μελών της οδοντιατρικής ομάδας, αλλά και την απόδοση του οδοντιατρείου σας.

Αυτές είναι οι έξι αποφάσεις για τη νέα χρονιά που η οδοντιατρική ομάδα θα ήθελε να δει να μπαίνουν σε εφαρμογή από έναν οδοντίατρο:

1.  Δεν θα φωνάζω στους συνεργάτες μου, ακόμη κι όταν ανακύπτουν προβλήματα στη δουλειά.

2. Δεν θα παρασύρομαι σε συζητήσεις με τους ασθενείς μου, καθώς αυτό μπορεί να δημιουργήσει ένα ντόμινο καθυστερήσεων σε όλα τα ραντεβού της ημέρας, γεγονός που θα οδηγήσει σε δυσαρεστημένους ασθενείς με αποτέλεσμα να υπάρχει ένταση στο οδοντιατρείο για τη διαχείριση της πίεσης της δουλειάς.

3. Θα αναλαμβάνω την απόλυτη ευθύνη για ό,τι συμβαίνει στο γραφείο. Λάθη πάντα συμβαίνουν. Μην ψάχνετε για αποδιοπομπαίους τράγους στο πρόσωπο των συνεργατών σας. Είναι προτιμότερο να συζητήσετε με τα μέλη της ομάδας σας το πρόβλημα που προέκυψε και να βεβαιωθείτε ότι το ίδιο λάθος δεν θα επαναληφθεί στο μέλλον.

4. Δεν θα κουτσομπολεύω με τους συνεργάτες μου. Δεν χρειάζεται να μαθαίνετε τα νέα που αφορούν στην προσωπική ζωή των συνεργατών σας. Πληροφορίες που δεν ενδέχεται να επηρεάσουν τη δουλειά των συνεργατών σας στο οδοντιατρείο δεν θα πρέπει να σας αφορούν.

5. Θα πρέπει να ακούω τις λύσεις που προτείνουν τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας. Ένα βασικό γνώρισμα του ικανού αρχηγού είναι η ικανότητά του να ακούει. Χωρίς  σωστή επικοινωνία μεταξύ των μελών της οδοντιατρικής ομάδας, τίποτε δεν θα βελτιωθεί. Πρέπει να εκτιμάτε τους συνεργάτες σας και να ζητάτε τη γνώμη τους για την επίλυση τυχόν προβλημάτων.

6. Θα πρέπει να μιλάω με τους συνεργάτες μου σε προσωπικό επίπεδο, πριν τoυς στείλω ε-μαιλ. Η τεχνολογία σίγουρα προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, αλλά αποθαρρύνει την διαπροσωπική επικοινωνία.  Αν προκύψει κάποιο πρόβλημα, μιλήστε κατά πρόσωπο με τον συνεργάτη σας. Μπορεί να είναι επιζήμιο για το ηθικό του προσωπικού, το να δώσετε οδηγίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αντί να επιχειρήσετε μέσα από μια κατά πρόσωπο συζήτηση να λύσετε το όποιο ζήτημα.

Το οδοντιατρείο σας είναι μια επιχείρηση προσανατολισμένη στις υπηρεσίες. Το ιατρείο σας αφορά τους ανθρώπους - τόσο το προσωπικό σας όσο και τους ασθενείς σας. Ξεκινήστε το νέο έτος ακούγοντας τους υπαλλήλους σας και ενθαρρύνοντάς τους να μοιραστούν τις ιδέες και τις λύσεις τους στα προβλήματα που ανακύπτουν στην καθημερινότητα της δουλειάς. Καλλιεργείστε τη σωστή επικοινωνία μεταξύ των μελών της οδοντιατρικής ομάδας, δώστε χώρο και χρόνο στις μεταξύ σας συζητήσεις για όλα τα θέματα που απασχολούν τα καθήκοντα κάθε μέλους και η νέα χρονιά θα είναι πολύ πιο εποικοδομητική τόσο για εσάς όσο και για τους συνεργάτες σας.

*Πηγή:moderndentalnetwork.