Οι Αμερικανοί περιμένουν την επιστροφή φόρου για να πάνε στον οδοντίατρο!

 Μια ακόμη έρευνα έρχεται να αποδείξει τη σχέση της υγείας με την «οικονομική υγεία», καθώς σύμφωνα με έκθεση του JPMorgan Chase Institute,  μεγάλη μερίδα των Αμερικανών πολιτών «επενδύει» την επιστροφή φόρου στην υγειονομική περίθαλψη, με την οδοντιατρικές υπηρεσίες να επωφελούνται περισσότερο από αυτές τις δαπάνες, συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλη υπηρεσία υγείας.

Περισσότερα

Τα φυσικά προϊόντα οδηγούν την ανάπτυξη της αγοράς προϊόντων στοματικής υγείας

Η παγκόσμια αγορά για τα προϊόντα στοματικής υγιεινής, όπως οδοντόβουρτσες, οδοντόπαστες και στοματικά διαλύματα αναμένεται να αναπτυχθεί από το 2018 έως και το 2022, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 3.29%, σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας έρευνας αγορών Research and Markets.

Περισσότερα

«Διεθνής ντροπή» οι οδοντιατρικές δομές του ΝHS, λένε Άγγλοι οδοντίατροι

Σε μια επιστολή-κόλαφο για το εθνικό σύστημα υγείας της Βρετανίας (NHS), περισσότεροι από 400 οδοντίατροι καταγγέλλουν τις τριτοκοσμικές, όπως τις χαρακτηρίζουν, συνθήκες που επικρατούν στις δομές οδοντιατρικής φροντίδας του NHS.

Περισσότερα

Έξι αλλαγές που η οδοντιατρική ομάδα θα ήθελε να δει τον οδοντίατρο να εφαρμόζει από τη νέα χρονιά!

Σε πολλά άρθρα τονίζεται η σημασία της οδοντιατρικής ομάδας και της σωστής επιλογής συνεργατών για την επιτυχημένη πορεία του οδοντιατρείου. Με αφορμή τη νέα χρονιά, όπου οι περισσότεροι από εμάς θέτουν στόχους και νέες προτεραιότητες για να βελτιωθούν στην επαγγελματική τους ζωή και όχι μόνο, σας παρουσιάζουμε έξι νέες τάσεις που μπορείτε να υιοθετήσετε κατά την επικοινωνία με τους συνεργάτες σας στο ιατρείο, οι οποίες μπορούν να βελτιώσουν το κλίμα μεταξύ των μελών της οδοντιατρικής ομάδας, αλλά και την απόδοση του οδοντιατρείου σας.

Περισσότερα

Πώς να χτίσετε μια επικοινωνία σε σταθερή βάση με τους ασθενείς σας μέσω e-mails

Μπορεί να ζούμε στην εποχή της απόλυτης κυριαρχίας των 280 χαρακτήρων των tweets και των instant  videos που δεσπόζουν στα social media, ωστόσο οι ειδικοί του μάρκετινγκ επισημαίνουν ότι η «παραδοσιακή» επικοινωνία με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο δεν «έχει πεθάνει». Οι οδοντίατροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το αποτελεσματικό και ανέξοδο εργαλείο επικοινωνίας για να ενημερώνουν τους ασθενείς τους για θέματα στοματικής υγείας, να τους υπενθυμίζουν τα ραντεβού τους,  αλλά και για να προωθήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Στις γραμμές που ακολουθούν παρουσιάζονται μερικές βασικές συμβουλές που θα βελτιώσουν την ηλεκτρονική επικοινωνία με τους ασθενείς σας.

Περισσότερα