Η προστασία των προσωπικών δεδομένων στην Οδοντιατρική

Ο οδοντίατρος στο πλαίσιο των καθημερινών του δραστηριοτήτων συλλέγει στοιχεία που αφορούν την υγεία των ασθενών του και είναι υπεύθυνος για την οργάνωση και την τήρηση του ιατρικού  τους φακέλου. H κ. Χαρίκλεια Ζ. Λάτσιου, ΔΝ – Δικηγόρος, Ειδική Επιστήμων της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μας δίνει απαντήσεις  σε μια σειρά από σημαντικά ζητήματα όπως, ποιοι δικαιούνται να έχουν πρόσβαση στον ιατρικό φάκελο των ασθενών, για ποιους σκοπούς, αλλά και για πόσο χρονικό διάστημα, ενώ μας αναλύει τις προϋποθέσεις που πρέπει να ισχύουν ώστε να θεωρείται νόμιμη η χρήση φωτογραφιών ασθενών από τους οδοντιάτρους, ώστε ο οδοντίατρος να αποφύγει τυχόν λάθη που ενδέχεται να πλήξουν την σχέση εμπιστοσύνης με τους ασθενείς του. 

ΠερισσότεραΗ προστασία  των προσωπικών δεδομένων στην Οδοντιατρική

Πόσο αξίζει ένα ιδιωτικό οδοντιατρείο; Βασικές μέθοδοι χρηματοοικονομικής αποτίμησης

Η αποτίμηση ενός οδοντιατρείου αποτυπώνει την πραγματική οικονομική κατάσταση της ατομικής επιχείρησης και συμβάλλει στη λήψη ορθών αποφάσεων σε περιπτώσεις που σχεδιάζεται η περαιτέρω ανάπτυξή της, η συνεργασία με άλλους συναδέλφους, ή η μεταβίβασή της. O Δρ. Ανδρέας E. Καραμούζος αναλύει τους ποιοτικούς και ποσοτικούς  παράγοντες που επηρεάζουν την οικονομική αξία ενός οδοντιατρείου, προσφέροντας παράλληλα μια επισκόπηση των βασικότερων μοντέλων αποτίμησης που χρησιμοποιούνται διεθνώς. 

ΠερισσότεραΠόσο αξίζει ένα ιδιωτικό οδοντιατρείο; Βασικές μέθοδοι χρηματοοικονομικής αποτίμησης

Πέντε λόγοι για να "επενδύετε" σε εργαλεία ποιότητας

     Πολλοί οδοντίατροι στην προσπάθειά τους να μειώσουν το κόστος λειτουργίας των ιατρείων τους, επιλέγουν οικονομικά εργαλεία και εξοπλισμό. Σε άρθρο του, που δημοσιεύεται στο έγκριτο οδοντιατρικό περιοδικό “DentalTown”, o οδοντίατρος Dr. Andrew M. Goldsmith εξηγεί μέσα από την εμπειρία του, τους λόγους για τους οποίους οι επαγγελματίες της στοματικής υγείας πρέπει να επενδύουν σε εργαλεία ποιότητας:

ΠερισσότεραΠέντε λόγοι για να "επενδύετε" σε εργαλεία ποιότητας

Το διαδίκτυο στην υπηρεσία του οδοντιάτρου

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που ο ΜcLuhan οραματίστηκε το «παγκόσμιο χωριό», αναφερόμενος στις ικανότητες διασύνδεσης που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες στον τομέα της επικοινωνίας. Ωστόσο κανείς δεν μπορούσε τότε να προβλέψει την έκρηξη των εφαρμογών του διαδικτύου, το οποίο αποτελεί πλέον μέσο ενημέρωσης, εκπαίδευσης, κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και εργαλείο ανάπτυξης του κύκλου επαγγελματικών δραστηριοτήτων. Ο οδοντίατρος στη εποχή του διαδικτύου έχει στη διάθεση του μια αστείρευτη  πηγή πληροφοριών, την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει για τη διεύρυνση των γνώσεων του, αλλά και για την καλύτερη ενημέρωση των ασθενών του.

ΠερισσότεραΤο διαδίκτυο στην υπηρεσία του οδοντιάτρου

“Κτίστε” την ομάδα σας – Εξασφαλίστε την επιτυχία στο ιατρείο σας

(ΜΕΡΟΣ Β’).

Της Δρ. Άννα Μαρία Γιαννίκος

Η σωστή οργάνωση και διαχείριση του οδοντιατρείου απαιτεί συνεχή ενασχόληση από την πλευρά του οδοντιάτρου και έχει τα δικά της «μυστικά» επιτυχίας. Στο δεύτερο μέρος του άρθρου της, η οδοντίατρος και Λέκτορας του Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο RWTH Aachen της Γερμανίας, Δρ. Άννα Μαρία Γιαννίκος, έχοντας ήδη παρουσιάσει τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε για την επιλογή των κατάλληλων συνεργατών, αναλύει το πώς μπορούμε να εντάξουμε επιτυχώς τον νέο συνεργάτη μας στην ομάδα του οδοντιατρείου, αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις δυνατότητές του.   

Περισσότερα“Κτίστε” την ομάδα σας – Εξασφαλίστε την επιτυχία στο ιατρείο σας

“Κτίστε” την ομάδα σας – Εξασφαλίστε την επιτυχία στο ιατρείο σας

(ΜΕΡΟΣ Α’)

Της Δρ. Άννα Μαρία Γιαννίκος

Οι  περισσότεροι  οδοντίατροι προσπαθούν να «χτίσουν» τη φήμη του οδοντιατρείου τους στηριζόμενοι στην προσωπική τους εξέλιξη, επενδύοντας στην απόκτηση νέων γνώσεων και στη συνεχή κατάρτισή τους σε νέες τεχνικές και υλικά. Και μπορεί η δια βίου μάθηση να είναι το «κλειδί» της επιτυχίας για την εξέλιξη του οδοντιάτρου ως επιστήμονα και κλινικού, δεν επαρκεί όμως πάντοτε για την επιτυχία του οδοντιατρείου. Η διακεκριμένη οδοντίατρος και Λέκτορας του Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιου RWTH Aachen της Γερμανίας, Δρ. Άννα Μαρία Γιαννίκος μοιράζεται μέσα από την πολυετή, επιτυχημένη πορεία της στην Οδοντιατρική, συμβουλές και μυστικά  που θα συμβάλλουν στη διαχρονική επιτυχία του οδοντιατρείου σας. Στο σημερινό, πρώτο μέρος του άρθρου της, η Δρ. Γιαννίκος ασχολείται με τον ακρογωνιαίο λίθο του οδοντιατρείου, την οδοντιατρική ομάδα, παραθέτοντας συμβουλές για την σωστή επιλογή και εκπαίδευση των συνεργατών μας.

Περισσότερα“Κτίστε” την ομάδα σας – Εξασφαλίστε την επιτυχία στο ιατρείο σας